Recensie Negentig Dagen Genevieve - Lucinda Carrington

Titel : Negentig Dagen Genevieve
Auteur : Lucinda Carrington
Aantal Pagina's : 270
Genre : Roman

Geneviève Loften, account-manager bij een reclamebureau, krijgt de kans een megacontract af te sluiten met de miljonair James Sinclair. Hij stelt echter een voorwaarde: negentig dagen moet ze zijn seksuele slaaf zijn. Geneviève stemt toe en wordt een tiental keer opgeroepen om deel te nemen aan de seksuele fantasieën van haar 'meester'. Ze maakt kennis met de wereld van o.a. sm, exhibitionisme en fetisjisme. Op de laatste dag dreigt alles nog mis te gaan als ze zich realiseert dat ze verliefd geworden is op haar opdrachtgever. Een verhaal met een uitgebreide beschrijving van de seksuele uitspattingen. Het boek verscheen oorspronkelijk in de bekende Engelse erotische serie 'Black Lace', waarin erotische verbeeldingen van vrouwen op een nietsverhullende manier, zonder romantische omwegen, worden beschreven. Het boek laat zich makkelijk lezen. De vertaling verscheen eerder als 'Intieme nachten' en is nu heruitgegeven met een omslag geïnspireerd door het vergelijkbare 'Vijftig tinten grijs'.

Wat vond ik ervan?
Ik las  voor het eerst een boek van Lucinda Carrington namelijk 'Negentig Dagen Genevieve' . Op de achterkant las ik de samenvatting en het sprak me wel aan. Eenmaal begonnen aan het boek, kreeg ik me twijfels. Je word er gelijk in gezogen, in plaats van dat je er geleidelijk in gaat is het nu meteen raak. Het was niet prettig om te lezen, zowel het verhaal als de teksten stonden vol met spelfouten. Maar al met al, heb ik het wel uitgelezen, Het is niet spannender dan 'Vijftig Tinten Grijs', maar ze heeft wel een poging gedaan tot.

Daarom krijgt dit boek ook ;

Geen opmerkingen: